Be så ska du få….

2

Ibland måste jag bara testa…. som om jag inte riktigt tror på det själv men det gör jag ju verkligen! Kan inte riktigt låta bli och bara göra lite små-beställningar i vardagen ibland. Som när jag skulle åka med jobbet på konferens och checkade in på ett hotell i Stockholm. Jag hör receptionisten säga: – I vilket namn är din bokning? Jag svarar. Sen tänker jag intensivt med tillägg av inre bilder, visualiserar; du kommer ge mig ett större rum. Jag ser mig själv få ett stort rum och hur jag sätter på musik och dansar i glädje!! Åh vilket härligt stort rum! Wow! Jag fokuserar på mannen i receptionen och tänker mina tankar om det fina rummet och hör honom säga:- Vänta lite. – Okej, svarar jag lugnt och fortsätter se bilder och känner hur underbart detta rum är. Jag fylls av glädje. Han ringer en kollega:- Är rum 202 dubbel bokat? Japp, det är det! tänker jag. – Det har tyvärr blivit fel med denna bokning. Jag behöver erbjuda ett annat rum. Det är ett större och uppgraderat rum eftersom det blivit fel i våra bokningar. Det är ett större men du betalar samma, fortsätter receptionisten. Jag vet, tänker jag glatt! – Tack😎🤩!!

Jag har även gjort samma när jag exempelvis stått på en uteservering och beställt ett glas vin. Jag beställer; – Ett glas rosé tack! Jag tänker samtidigt; Vilket stort glas vin det blev! Jag ser inre bilder av det stora glaset rosé. Så där torrt och kallt som jag älskar det! Det smakar fantastiskt med kallt rosévin i värmen och vad generöst han häller upp det. Jag fylls av glädje och tacksamhet och skapar inre bilder, visualiserar, den härliga stund som är med vänner, där jag sitter i solen med det extravaganta glaset vin som jag sippar på. Bartendern är glad och trevlig, han småpratar och häller upp. Oj tänker jag glatt, vad mycket du häller upp nu. -Oj då, det blev nästan två glas i ett. Jag bjuder på det! utbrister han. Jag vet, tänker jag. – Tack vad snällt😎🤩, svarar jag.

Just det! Vi pratar så klart om Attraktionslagen! Kärt barn har många namn; Law of attraction, The secret eller just Attraktionslagen. En av flera av våra Universella lagar. Många med mig kan säkert redan mycket om denna lag. Man kan aldrig nog påminnas om denna fantastiska tillgång som finns fritt för oss alla att använda. Attraktionslagen handlar om att attrahera in det du vill ha mer av i ditt liv. Den energi du känner vid målgång är den energi som Universum levererar tillbaka till dig i från. Du skapar målbilder för dig själv. Mål och önskningar inom allt du vill. Du tänker in vad du har för mål och vad du önskar. Energin du skickar ut får du tillbaka. Du kanske skriver ner målen, skapar en visionboard för dem, eller så gör du bara målen klart för dig själv i ditt inre. Det många glömmer är att sedan sätta till känslan av hur det känns när du har nått målet samt att verkligen tro på detta. Det är enkelt när du följer och har med alla stegen!

Steg för att jobba med Attraktionslagen!

  1. Skapa en målbild i ditt inre. Stort som smått!
  2. Gör inre bilder och se och visualisera hur det är när du redan har nått ditt mål. Som att dagdrömma och spela upp en film med dig själv som huvudperson i. Manuset är att du är framme vid ditt mål! Du är redan där! Detta gör du upprepat dvs ser dig själv i mål.
  3. Lägg till en känsla 🥰🤩😁som du sätter till på din målbild. Känn i ditt inre hur det känns när du nått ditt mål. Obs! Detta steg är jätteviktigt eftersom det är denna energi kring ditt mål som universum snappar upp och levererar ifrån.
  4. Befäst din målbild. Detta kan du göra på olika sätt. Exempel: –Affirmera! Dvs skriv ner en lapp på hur du vill att ditt mål ska få dig att känna ex; ”Jag är så lycklig över att ha klarat min tenta!” -Gör en visionboard! Dvs ta ett ark och klistra upp bilder från en tidning som symboliserar ditt mål. Känn känslan när du skapar och sedan efteråt tittar på den. –Ladda en kristall genom att hålla den i din hand och programmera den med din målbild. Du håller stenen i handen och ser framför dig din målbild. Stenen är sedan programrad. Bär den sedan med dig och påminns om känslan vid ditt mål. –Meditera genom att se dig själv i mål. –Skriv ner dina mål på en lapp
  5. Återkom till din inre bild med din känsla. Se och känn att du redan är framme vid målet om och om igen!
  6. Släpp allt motstånd och agera genom att ta egna små steg mot ditt mål! Dvs agera i riktning mot din dröm och visa Universum att du menar allvar med ditt mål.
  7. Vänta på leveransen!
  8. Ta emot leveransen som universum ger dig och bli inte rädd för att ta emot det som ligger i linje med ditt mål på väg dit! Tacka ja till det som är i riktning mot din dröm även om det är utanför din comfortzon! Ha tillit och tålamod för Universum levererar när tiden är rätt för dig.
  9. Visa tacksamhet! Tacka universum för att du fått det du önskat.

Lycka till!/Namasté MagiTarot!💜🙏

Dela.

Om skribenten

Missa inte våra intressanta artiklar

Läs fler artiklar på huvudsidan

2 kommentarer

  1. I den

    Har nyligen hittat till din blogg och tycker den är väldigt inspirerande! 🙂

    • magitarot den

      Åh tack fina😍 Det värmer mig som är ny på detta med blogg🙏💜

Lämna en tanke