Alltså… alltså… alltså… Vad jag älskar att vara i flow! När dessa dagar och perioder kommer blir jag ju bara så lycklig i själen. Förresten de kommer inte….Jag behöver skapa dem. Bort med stressen, lyssna inåt och gå i den riktning som själen vill. När det är för mycket surr runt, vad den och den tycker eller när jag är för mycket i i görandet, då kan jag inte höra den. Den lilla lilla rösten där inne. Förutsättning är att ta hand om sig själv, grunda sig, upp med gränserna och dra ner energierna för att nå flow.
När jag står inför förändring är flow ofta som bortblåst. Istället kommer förvirringen; Rädslan som orsakar motstånd. Tankar om att jag innerst inne kanske inte vill gå mot förändringen? Ska jag våga? Vill jag våga? Vad är mitt innersta? Vad är rimlig oro och obefogad? Vad är drömmar? Vad är andras åsikter, vad är de egna? Vad är klimakteriet? 😅🤣(Skämt och sido så orsakar detta tillstånd mig stora svårigheter emotionellt gällande att hitta den inre rösten. Oj oj.. )

Denna process inför förändring kan ofta vara jobbig och inkluderar ibland att vakna på natten och tänka: nej om man skulle lägga ner förändringar….gå tillbaka i tryggheten. Hoppar jag då av förändringen så kommer dock den där lilla inre rösten att ligga där inne, först lugn och fin men sen kommer den tillbaka och säger sitt. Ska du inte följa din livsplan? Den kommer ligga där inne i dvala och skava och lågmält störa i ett dåsigt missnöje över tid. Den kaosartade perioden inför val har nu valsat med i ett par veckor. Oro, tankar och rädslor. Det går faktiskt inte att komma förbi denna fas för mig vid förändring. Förändring och utveckling är ofta kaos och sedan bringas det ur detta efterhand klarhet. Så här ser det ut gällande förändringar för mig och för många med mig? Det kan gälla stora som små förändringar både inom relationer, arbete eller inför andra val. Universum prövar oss och det är inte enbart en njutbar raksträcka att följa sitt innersta.
Men så plötsligt vaknar jag en dag och har benat ut allt!
- Det där va rädslan som talade. 👉
- Det där va andra som tyckte.👎
- Det där va klimakteriet som talade.👊
- Det där va min innersta önskan och röst i samklang med min livsplan som talade. JA! 🙌💜
En ny människa stiger upp och tänker: ”Fuck Jante nu kör jag!” Är det rätt beslut så kommer Universum med tecken av bekräftelse och synkronicitet kommer visa sig! Då kommer dom! De fina-fina tecknen och leveranserna!! I meditation kommer änglar och guider med budskap om att jag aldrig är ensam. De finns runt mig och kommer hålla mig. De kommer med hjärtan i presenter och budskap och med löften om att jag aldrig är själv på vägen och de backar upp mig så länge jag följer själens röst.

Ur boken; Solöga
När jag bestämt mig och beslutet är rätt kommer tecknen på rader; Tarotkort med positiva budskap, låtar på radion som; ”Angels” med Robbie Williams, följt av Robyns låt; ”Dancing on my own!” På promenad kommer fåglar om budskap att ha tillit och mod. Klockor som visar på 2022, den 22e kl 22:22. Personer jag tänker på ringer mig. Jag får syn på saker omkring mig som är i linje med min förändring🤩.
En helt annan synkronicitet är att jag som ”lite häxa” råkar vara född på halloween;)
Jag tar små steg på den nya vägen och då kommer bara positiva besked. -Ja det går bra. -Ja jag kan hjälpa dig! -Ja det finns plats! Saker bara flyter. Känner mig orädd och ostoppbar. Glädje och ett lätt sinne, höga energier viljan att lyssna på och dansa till peppande musik. All oro som bortblåst! Ohlala! Då vet jag att valet är rätt!

Hoppas jag kan hålla mig i detta flow ett tag till 🤩 Tacksamhet!
Känner du igen dig? Hur blir förändringar för dig? Får du tecken till dig? Kommentera gärna;)
”FEEL THE FEAR AND DO IT ANYWAY”
Namasté/ MagiTarot🙏💜

